NABÓR UCZESTNIKÓW SZKOLENIA W METODZIE PSYCHOTERAPEUTYCZNEJ H.I.T.T.® (HIPNOINTEGRACYJNEJ PSYCHOTERAPII GŁĘBI WERNERA MEINHOLDA)

Metoda Psychoterapeutyczna H.I.T.T.®  Wernera Meinholda to wyjątkowo skuteczne połączenie analizy głębi (psychoanalizy) z hipnozą, w której terapeuta dysponuje skutecznymi środkami i metodami do pracy z deficytami z okresu wczesnodziecięcego.

Dla analizy biograficznej w hipnozie największe znaczenie mają fazy najwcześniejsze. Do ok. 6 roku życia dzieciństwo przebiega w hipnotycznym stanie świadomości (im wcześniej, tym głębsza hipnoza), stąd w analitycznej terapii w hipnozie mogą być powtórnie doświadczone i przepracowane przede wszystkim treści fazy symbiotycznej i oralnej. Przebieg tych faz jest najbardziej brzemienny w skutki dla późniejszych zaburzeń i chorób dorosłego życia.

Ten rodzaj terapii hipnozą jest terapią odhipnotyzowania i odsugerowania. Analiza w hipnozie wydobywa do świadomości stare, ale wciąż aktywne obciążenia, umożliwiając przepracowanie ich, uwolnienie się i wyzdrowienie u źródeł. Można pomóc pacjentowi odnaleźć drogę do takiego sposobu kształtowania własnego życia, że symptomy choroby przestają już mu być potrzebne. Praca terapeutyczna daje tu możliwość odnalezienia sensu osadzonego w duchowości, co daje szansę zaakceptowania własnego życia, własnej historii.

Analiza biograficzna w hipnozie w ramach psychologii głębi jest skierowana nie tylko na uzdrowienie symptomów choroby, ale przede wszystkim na całościowy indywidualny rozwój człowieka. Jest to „Królewska Drogado osiągnięcia wyższych stanów świadomości i zadowalającego, odpowiedzialnego życia.

Organizator: TOWARZYSTWO HIPNOZY TERAPEUTYCZNEJ I BADAŃ NAD HIPNOZĄ W KRAKOWIE (GTH POLSKA) we współpracy z INTERNATIONAL GESELLSCHAFT FUR THERAPEUTISCHE HYPNOSE UND HYPNOSEFORSCHUNG (IGTH)

Adresat: psychoterapeuci certyfikowani, psychoterapeuci będący w trakcie atestowanych kursów psychoterapii, psycholodzy, absolwenci I stopnia kursu hipnozy terapeutycznej organizowanej przez Towarzystwo Hipnozy.

Po ukończonym szkoleniu istnieje możliwość uzyskania międzynarodowego certyfikatu hipnoterapeuty.

Szczegóły: http://www.hipnoza.org.pl/szkolenia/szkola-wernera-meinholda/